Ważne żeby zwrócić uwagę na witrynę sklepową. Jest to jeden z pierwszych elementów które klient spostrzega, świadomie lub mniej świadomie ale ma to wpływ na wybór sklepu dokonany przez niego. Witryna to także element wystawowy gdzie możesz pokazać co masz do zaoferowania. Jeśli od zewnątrz lokal nie wygląda zachęcająco - stara (niejednokrotnie jeszcze żeliwna) witryna, spękane schody lub nieprawidłowo zamontowany próg nie zachęcają NOWYCH klientów do odwiedzin. Zazwyczaj do takich sklepików przychodzą stali bywalcy bo już poznali się na danych usługach lub produktach. Warto zachęcić oko przechodnia - co za tym idzie, potencjalnego nowego klienta do tego żeby wszedł do lokalu, zapoznał się z ofertą i w ten sposób nabył coś.
W tym przypadku witryna nie była żeliwna, ale jak słusznie Inwestor
stwierdził nadawała się już do wymiany. Nowa i w kolorze bardziej
przyciąga wzrok. Jest atrakcyjniejsza wizualnie, dodatkowo okleina
drewnopodobna nadaje "cieplejszego" charakteru.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz